Dags för ny kalender
2011-11-17
13:54:21

De senaste dagarna har jag varit helt inne på att det blir en filofax men plånbok nästa år... allt i ett... men det finns ingen som jag gillar... den ska vara i det minsta formatet... men ändå då ha plånboksdelen... Nu har jag en halvtrasig plånbok... och almanackan separat... tycker det är liiiiite omständigt... Sen tänkte jag att jag borde kanske bli lite modern istället... och börja använda kalendern i mobilen istället... men den som redan finns på iPhonen är inte bra... jag gillar den iaf inte... så jag rotade runt lite i App Store och hittade en app som heter Week Calendar... Är det någon som testat den här appen? Är den nåt att ha? Eller har ni kanske nåt bra tips på någon annan app? Hur har ni löst det här världsliga problemet? :tongue:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0