Tandläkarbesök
2011-11-01
09:28:35

Igår var jag till tandläkaren igen... inte kul... att gapa i över en timme och en kvart är ingen höjdare... men jag tar det när som helst hellre än att göra om det som gjordes förra gången... herrejävlar vad jag sprattlade i den där stolen... Hur som helst... som vanligt... har jag inte ont när jag går till tandläkaren men efteråt... så idag blir en sån där pillertrillar-dag... som jag inte alls gillar... men det är inte mycket att göra åt saken... :pouty: Det som stör mig mest... som egentligen borde störa minst... är att det kunde gå så långt utan att jag kände nåt... jag blir jätteirriterad... och att ett annat litet hål hittades av en slump... råkade bita i en hård brödkant som skalade av en liten liten bit tandkött... det hålet verkade de inte ha hittat på bilderna de tog innan brödincidenten... helt galet... Jag var i alla fall helt slut när jag kom hem igår... gick och la mig strax efter nio... och även fast jag sovit en massa timmar känner jag mig fortfarande helt slut i kroppen... måtte den här dagen gå fort så jag kan få slappa lite i soffan ikväll... :tongue:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0