A penny for your thoughts
2011-10-29
15:28:11

Fick hem ett infoblad härom dagen om att Annika Östberg ska komma och berätta om sitt liv i amerikanskt fängelse under 28 år och sitt nya liv i Sverige... Av någon anledning kändes det som att jag skulle kanske vilja gå dit och lyssna... fast inte själv dårå... vore ju trevligt med sällskap... sambon är inte intresserad och tog genast upp diskussionen om att varför ska en sådan person... som gjort hemska saker... få sån kändisstatus... Och visst har han rätt i att det inte är rätt... men det är inte mycket man kan göra åt det... jag menar... så länge folk fascineras av det kommer det att vara så... och nu är jag lite nyfiken... vad tycker ni om det här?


Postat av: Jenny

När är det? Jag vill lyssna på henne ;O)

Svar: @Jenny,
12/11, du är väl på varmare breddgrader då...
Lelle

2011-10-29 @ 20:26:55

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0