Jagär ett monster
2011-10-03
16:49:33

Jag vet inte vart det kommer ifrån riktigt... men när det gäller vissa saker så är jag så jäkla petnoga så det slår slint i hela huvudet på mig när det inte blir som jag tycker att det ska vara... jag blir galen... :whistle: Saker och ting ska vara rakt... det ska vara i mitten... det ska vara symmetriskt... ja allt beroende på vad det är vi pratar om såklart... Och när man ska hänga upp gardiner så tycker ju jag att det ska vara rakt... i det här fallet gäller det hissgardiner... och då ska det ihoprullade vara rakt... punkt slut... Efter några tappra försök från min sambos sida... ungefär tills jag bokstavligen skrek på honom... så gav han upp och gick till nedervåningen medan jag svor på övervåningen... fick ju givetvis avsluta jobbet på egen hand då jag inte direkt var trevlig... hahahah... Jag vet inte hur jäkla lång tid det tog för mig att få till tre hissgardiner... sådär som jag vill ha det... till saken hör ju också att inte nog med att rosettjävlarna bråkade med mig... alla sex... så var jag till slut tvungen att ta fram tumstocken för att mäta ifall de hängde rakt... gardinerna... inte rosetterna... heeeeelt sjukt är vad det är... men så fort de hängde på plats... och rakt... så var det dåliga humöret också borta... :wink: De är fortfarande inte raka på millimetern... men det är inte så sneda heller så det syns... :tongue:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0