Med lite tur så
2011-10-04
13:49:38

Borde förmodligen inte säga nåt... för då går det väl åt skogen bara för det... :tongue: Hittills har jag haft sån tur med resorna till och från jobbet... ja ok... det är bara totalt sju dagar än så länge... men i alla fall... antingen har det fungerat på morgonen med mindre förseningar pga att folk slitit i dörrarna eller så har jag fått skjuts nånstans... Däremot har jag inte inte behövt åka kommunalt ända hem ännu... inte en enda gång... det har tajmat så bra med sambon så han har kunnat plocka upp mig vid verkstan eller Östertälje... Men idag lutar det åt att jag ska åka hem kommunalt heeeela vägen... så håll tummarna i eftermidddag att jag inte missar bussen i Östertälje... :biggrin:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0