Vänaward
2011-10-04
11:48:00

Ååå fick den här söta vänawarden utav Alisa idag... Den går ut på att att fullfölja några meningar och sedan skicka awarden vidare.   När ingen ser/hör mig så brukar jag göra groteska dancemoves om jag nu är på det humöret... :tongue: Jag går aldrig hemifrån utan kläder givetvis... men utöver det måste jag nog säga min iPhone... Min blogg heter som den gör för att alla andra förslag jag hade var upptagna... och så för att jag lever liksom i ett eget litet "land" ibland... :wink: Vågade jag så skulle jag släppa alla hämningar... bara vara... inte bry mig om vad andra tycker... Om tio år kommer jag förhoppningsvis vara nöjd med livet... ja som Baloo... :biggrin: Härmed lämnar jag över stafettpinnen till de beundransvärda bloggerskorna:

Åsa

Kristin

Eva





» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0