Refillable Buffing Brush
2011-09-05
18:35:00

Som sagt... bloggandet har varit uselt på den sista tiden... ska försöka komma ihåg ifall det finns nåt värt att skriva om... men här kommer i  alla fall ett litet tips... :biggrin: Som det står i rubriken så är det en sån där påfyllningsbar borste... kort och gott... det sitter en liten behållare i som man fyller med sin id foundation och sen är det bara att köra... Jag gillar den här... det enda som får mig lite fundersam är själva borsten... jag antar att man kan rengöra den... det står inget om det nämligen... och vad jag vet så kan man inte köpa nya borstar till den... men det kan ju finnas nånstans bara det att jag inte hittat... hojta gärna till ifall nån vet att det finns att köpa lösa borsthuvuden... :biggrin:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0