Tidsbrist, bra grannar ochångest
2011-09-25
23:01:46

Jag är helt förvirrad... har liksom ingen aning om vart all tid har tagit vägen... tyckte det var härom dagen jag bloggade sist... men det var visst typ en vecka sen... Och vad har hänt den här veckan då... minns knappt... men vi har i alla fall världens bästa föräldrar... vi har fått ny diskmaskin... tvättmaskin och torktumlare... helt underbart med nya fungerande maskiner... :biggrin: Våra pappor har börjat bygga ordentlig "bastubänk"... börjar bli riktigt snyggt där inne... den gamla bänken står ju inte kvar och givetvis hann jag inte ta någon bild... men jag ska försöka ordna en bild på bänken fast den står i källaren och så en bild på när det hela är klart... :tongue: Vad mer... hmmm.... jo väldigt trevliga grannar verkar vi också ha... en familj kom över och hälsade oss välkomna med blommor och glass... Grotesk jäkla ångest har jag också... jag vill inte jobba... haft två veckor semester nu... eller semester kanske man inte kan kalla det... men hur som helst... det är väl egentligen så att jag inte har nåt emot att jobba så... det ska bli skönt med lite rutiner igen... men jag vill liksom inte behöva åka härifrån... jag vill stanna här... Och i och med den känslan... så är jag inte orolig för att jag inte ska trivas här... :biggrin:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0