Vi hörs när vi hörs
2011-09-08
15:23:30

Ja det har ju inte uppdaterats speciellt flitigt på sista tiden... och värre lär det bli... Nu har jag asmycket att göra på jobbet idag... sen så fort jag kommer hem ska det börjas ordnas med en massa saker... och imorgon går flyttlasset... Trots allt strul med Telia så har de faktiskt lyckats ordna så att telefonen fungerar där ute... men mobilen funkar ju inte sådär jättebra... och vem vet när internet kommer igång... vilket betyder att jag mer eller mindre inte är nåbar... och kan heller inte uppdatera blogg, instagram, twitter osv... Alltså... det kan bli rätt tyst här ett tag tills vi får igång allt... :smile: See ya! :tongue:


Postat av: Christian Jensen

Hej Lelle!

Mitt namn är Christian Jensen och jag jobbar på Telia Kundservice. Härligt att kunna läsa hur vi i alla fall lyckats få igång telefonin för dig. Om det finns någonting som jag kanske kan hjälpa dig se över så kan du gärna kontakta mig via nedanstående länk. Tills vidare får du ha en riktigt trevlig dag.

http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515

Med vänlig hälsning
Christian Jensen, Telia Kundservice

2011-09-08 @ 18:18:22
URL: http://www.telia.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0