En dröm kommer uppfyllas
2012-02-27
20:36:19

Jag har alltid drömt om att få simma med delfiner... tanken var att jag skulle gjort det när jag var i Mexico för en herrans massa år sen... men det blev aldrig av... Det här hade min sambo snappat upp nånstans på vägen... och gav mig en upplevelse i julklapp... närkontakt med delfiner på Kolmården...jag blev ju såklart jätteglad... tills jag loggade in och skulle försöka boka en tid... Den här upplevelsen kan såklart inte ske under sommaren när det är öppet som vanligt... utan på våren och hösten... när jag loggade in fanns det åtta helger med tider... med åtta deltagare per dag... och alla var bokade... :cwy: Tror mitt hjärta gick sönder lite av besvikelsen faktiskt... inga tider fanns på hösten av någon anledning och min upplevelse har ju ett "bäst-före-datum" då... jag satte upp mig på väntelistan i januari och sen var det bara att vänta... Jag var så arg att de hade sålt fler upplevelser än vad det finns plats för... och började fundera på om det finns någon annan upplevelse att byta till istället... Men idag... jag var ute på lunchen när jag fick ett mail... det var mailet jag hade väntat på... de hade släppt höstens tider! Jag blev så glad så jag nästan sprang tillbaka till jobbet för att boka en tid... sju datum med endast tre platser per dag... men jag fick en tid! Sjukt glad igen nudå! :biggrin: I september ska jag alltså få plaska omkring med delfiner! Äntligen! :biggrin:

Bilden är från liveit.se





» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0