Franshelg
2012-02-12
19:34:27

Sitter här och funderar på vad vi gjort i helgen... och trots att det bara gått ett par dagar så minns vi inte vad vi gjorde i fredags... hahaha... helt sjukt... men med största sannolikhet gjorde vi inget speciellt... glodde bara på TV... Igår var vi i alla fall och hälsade på våra päron... var och handlade och lite sånt... och i och med att min fransförlängning blev avbokad (alltså förlängning som skulle göras på mig) så fick jag tid att göra en påfyllning på Sari istället... Idag har jag gjort en förlängning på Kristins kompis Camilla... som har otroligt långa fransar naturligt... men som ville testa det här... så hon fick jättefina fransar hon också... vill bara poängtera att hon inte är skelögd som det ser ut på bilden... jag säger ju titta rakt fram in i kameran... och när jag för kameran närmare så blir det ju så att ögonen går i kors... hahahaha... :biggrin: Nu blir det soffhäng resten av kvällen... :tongue:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0