Kluven
2012-01-06
23:26:53

Det snurrar så sjukt mycket tankar i mitt huvud just nu... sugen på att göra vissa ändringar vad gäller framtiden men jag kan inte riktigt bestämma mig... är det värt det... för man vet ju faktiskt inte om det går som man hoppats... Har än så länge bara pratat om de här planerna med min sambo... och han mejade ner min idé på en gång... själv kan jag inte riktigt släppa det... Ledsen att behöva vara så hemlighetsfull... men jag vet av erfarenhet att jag bör hålla tyst tills jag bestämt mig... så jag funderar vidare... men det är därför det är tyst här på bloggen igen... :sad:


Postat av: Kristin

Nu blir jag lite nyfiken...

2012-01-07 @ 12:23:58
URL: http://garpenborgsrustubus.bloggagratis.se/
Postat av: Åsa

Du vet vad jag säger! DO IT! Du kommer bara fortsätta att fundera hela livet på vad som skulle hänt OM du gjorde det? Jag klarar inte av att se folk bara slussas till sin arbetsplats och sen hem utan hjärta och själ. Gör något för DIG.. Bara DIG! Våga prova, våga göra saker som skrämmer.

Svar: @Åsa,
Tack vännen... om det nu blir nåt så kan det hända att jag hivar iväg en och annan fråga åt ditt håll... :)
Lelle

2012-01-08 @ 21:22:53
URL: http://wallenrud.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0