Lugnt och skönt
2012-01-08
23:15:54

Det har som vanligt varit en lugn helg... :biggrin: I lördags hade jag en av mina kusiner från Finland på besök i stort sett hela dagen... och sen på kvällen fick jag den fantastiska idén att jag skulle ta ett bad... men av någon anledning ville det inte komma varmt vatten... snacka om att jag satt där besviken i kallt vatten... hahaha... det var ju bara att ge upp... :tongue: Idag har jag haft gumsan J på besök... jättekul att hon äntligen lyckades ta sig ända hit ut... :wink: Och nu på kvällen har jag plockat bort alla julgrejer... alldeles ledsen i ögat... känner mig redan helt deprimerad när alla myslampor är borta... får hitta på nåt åt det... Har precis bastat och nu sitter vi i soffan och glor lite på dumburken... en skön avslutning på helgen... :biggrin:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0